שיטת השיווק הרשתי צוברת תאוצה רבה בשנים האחרונות ולא בכדי. כל אחד יכול להחליט ולבחור בעצמו באם שיטת שיווק זו תשמש לו כהכנסה עיקרית או צדדית. חברות שיווק רציניות מאפשרות מערך הדרכה אפקטיבי וצמוד לסוכנים והמפיצים עם תחילת עבודתם. הסוכנים ילמדו כיצד להצליח ולשווק באופן הרצוי והכדאי ביותר, כיצד להתמודד עם אבני נגף ואיך לנהל את זמנם בצורה הטובה ביותר. הסוכנים הוותיקים יותר, הם אלה שילמדו את הסוכנים החדשים את מלאכת ההפצה והשיווק תוך כדי חוויות הניסיון האישי שלהם. שיטת השיווק הרשתי הוכחה כשיטת שיווק אפקטיבית המאפשרת להתפרנס בכבוד וליהנות גם מהכנסה פאסיבית.

מהו שיווק רשתי?
באמצעות שיווק רשתי סוכן המכירות אשר עובד למען חברה מסוימת, אמור לגייס עובדים נוספים לשרת את החברה ולמכור את מוצריה, וכן עליו למכור את מוצרי החברה לסוכנים אותם הוא מגייס ולצרכנים השונים. החברה כמובן דואגת לתגמל את סוכן המכירות גם על מכירת המוצרים לצרכן וכמו כן על גיוס סוכנים חדשים. סוכן המכירות מתוגמל לא רק על הסוכנים החדשים שגייס אלא גם על הסוכנים שהם גייסו תחתם כך שמדובר למעשה על שיווק רב שכבתי דמוי פירמידה. ככל שישנם יותר סוכנים מגויסים תחתיו, כך התגמול גבוה יותר.

שיווק רשתי – שיטת שיווק שונה ומיוחדת
כיום הרבה מאוד חברות בעולם מאופיינות על ידי שיטת שיווק רשתי. בשיטה זו , תקציבי הפרסום והשיווק מועברים ישירות אל הסוכנים המפיצים במקום לפרסומים בעיתונות ובאמצעי המדיה השונים. הסוכנים המפיצים מתוגמלים ישירות על ידי עמלות אותן משלמת להן החברה . מה שכל כך יוצא דופן בשיטת שיווק רשתי היא האפשרות הניתנת לסוכן ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית באמצעות יצירת רשת מפיצים תחתיו., ככל שאלה רבים יותר, כך הכנסתו של המפיץ גדולה יותר.

שיווק רשתי – היתרונות
באמצעות שיווק רשתי ישנה אפשרות להרוויח סכומים נכבדים ביותר, לעיתים ללא מאמץ יוצא דופן ובהשקעת זמן מוגבלת. ההשקעה היא מינימאלית, נטולת בעיות כגון מלאי ובלאי וכל שאר העניינים הכרוכים בשיטת הפצה רגילה. שיטת השיווק הרשתי מעניקה לאנשים שונים אפשרויות והזדמנויות להן לא היו זוכים בשום דרך אחרת.